Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Παγκόσμια μέρα ποίησης


Δεν τα αφήνουμε ήσυχα τα βιβλία της ρομποτοβιβλιοθήκης!
Γιορτάζουμε την παγκόσμια μέρα ποίησης με ξεχωριστά είδη ποιημάτων.

Α) καλλιγράμματα/εικονοποιήματα



Σπίτι είναι εκεί που κατοικεί η καρδιά

Ακόμη ένα εναλλακτικό εξώφυλλο για το συγκεκριμένο βιβλίο. Γύρω από το κεφάλι διαβάζουμε:

Ρομποτάκι που βοηθάς
και πολύ μας αγαπάς
και εμείς σε αγαπάμε
και ποτέ δεν σε ξεχνάμε


Winnie: Το Άτακτο Ρομπότ

Γλυκό μου σπιτάκι
πού θα πας, θα μου φύγεις
θα πας στο ποταμάκι
και θα πνιγείς

Μα γιατί να φύγει το σπίτι;





Το ρομπότ με το αληθινό διαμάντι

Σε μια γη υπάρχουν Ρο 1 και 2 και 3 και 4 και 5 και 6 και 7

Πάνω: Το ρομπότ με το αληθινό διαμάντι
Κάτω: Η ιστορία του τσιτάχ (βιβλίο του συμμαθητή μας)

Στον πλανήτη τον μικρό
Είναι 7 μικρά ρομπότ

Το τσιτάχ το μοναχό
πάει βόλτα στο χωριό
και θωρεί την αλεπού
και του λέει "Για πού, για πού;"



Ο Ρομποτοβοηθός (βιβλίο συμμαθητή μας)

Είμαι ο Ρομποτοβοηθός και βοηθάω όλο τον κόσμο.
Και το καταλαβαίνω επειδή ανάβουν κόκκινα τα λαμπάκια μου
και πάω σε 5 δεύτερα και σας βοηθάω σε ό,τι χρειαστείτε.
Όπου και να είστε θα έρθω στη στιγμή.
Ένα ρομπότ...με καρδιά

Μια φορά κι έναν καιρό
πήγε ο Πίτης στον χορό
Μα δεν ήταν και πολύ ωραίος
και στη σειρά πάντα τελευταίος


Μια φορά και έναν καιρό ζούσε ένα ρομπότ που το έλεγαν Αλίκη
και του άρεσε μετά απ' το γεύμα να τρώει ένα σκουλήκι


Το έργο ενός μεγάλου παιδιού
καλλίγραμμα και χαϊκού

Του Πινόκιο
η μύτη μεγαλώνει
με τα ψέματα





Β) χαϊκού



πέ ντε συλ λα βές
και με τά άλ λες ε φτά
πέ ντε  α κό μη


Για τα βιβλία:
Εγώ και το ρομπότ μου
Η Κοκκινοσκουφίτσα
Ένα ρομπότ με καρδιά
Ρόζι Ρίβιαρ, η μηχανικός

Για το βιβλίο: Το ρομπότ με το αληθινό διαμάντι

Για το βιβλίο: Το ασημένιο ρομποτάκι με το κόκκινο φωτάκι

(εδώ φοράει χριστουγεννιάτικα ρούχα)

Ασημένιο Ρο
μποτάκι λαμπυρίζει
κόκκινη φωτιά
Σπίτι είναι εκεί που κατοικεί η καρδιά

Για τα βιβλία:
Άρης Γρανάζης
Ένα ρομπότ με καρδιά






Ρομποτάκι μου
γλυκό τα γρανάζια σου
είναι όνειρο






Παρουσίαση

2 σχόλια: